Zachcio Zachcio
390
BLOG

Allelujah, i do przodu! Luja! Ferie

Zachcio Zachcio Kultura Obserwuj notkę 11

Wszystkim radosnych Swiat Wielkiej Nocy!

Kiedys te dni mialy jakis porzadek.
W srode palenie posta, czym bardziej eksplozyjnie tym lepiej. W czwartek mycie nog starszyznie za monety spadajace z sufitu w miske, wieczorem msza z dzwonami, swiatlem i ogniem. W piatek krzyz pocalowac i droga krzyzowa. W sobote trzepanie dywanow i czyszczenie lichtarzy i dzwonkow. W nnocy w kosciele, w niedziele rano o 6 w kosciele rezurekcja. Wielkie wielkanocne zarcie. W poniedzialek smigus dyngus bez patrzenia wiek i ilosc wiader z woda. We wtorek co odwazniejsze oddawaly miotlami.

Dzisiaj jedna msza swieta na 8 kosciolow, droga krzyzowa w TV, zamiast spowiedzi wspolna modlitwa. I po rezurekcji jazda po rodzinie, bo kazdy nastepny mieszka 500 kilometry dalej.

Tak wiec zarzadzam sobie tydzien przerwy od Salonu24. I w ogole od internetu.

Moje zajaczki wielkanocne niech pilnuja bloga:



Lekture pod wielkanoc mam:



Niewatpliwie zahacze o Slask - RASiu ja ciebie pazdravlaju!

Więc chodź, zamaluj mnie twarz
Na zółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
Malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie
Niech światło się zarumieni,
Niech nie zaśnie w pełnym słońcu
Kolorami całej ziemi.



Prognostycy przewiduja susze stulecia. Sadzac po pogodzie ostatnio - faktycznie.
Wiec zabieram ze soba wielkanocne pyffo.

  

Kto nie zna tego uczucia. Idziesz do trinkhali po pyffo czeskie i polskie, a wracasz z Astra. 
 
Bo u nich plakaty na cala sciane, dwa skromniejsze zamieszczam, wziete z otchlani internetu.
I promocja. I facet na plakacie calkiem jak Janusz Palikot, ktorego lubie.

47104 
Zachcio
O mnie Zachcio

wszystko w normie Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm, Docent Stopczyk, Cichutki, Mila Nowacka, Waldburg, Sowiniec, Zygmunt Bialas Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Coryllus, Koteusz, Eska, Stary Wiarus, W kapeluszu Panama, Ndb2010, Gini, Miroslaw Kraszewski, Wojtek, Lem, Alpha-Alpha, Przemyslaw T. Kudlinski, Joanna Mieszko-Wiorkiewicz, Styx, Elig, Telok, Vantomas-galicja, AlfaOmega, Iustus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura